9:30-9:35
|
Otwarcie konferencji Karolina Niementowska, Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej (Grupa MTP) |
9:40-10:20
|
BLOK PARTNERSTWO
UN Global Compact to największa na świecie inicjatywa skupiająca zrównoważony biznes. Od momentu powołania w 2000 roku przez Sekretarza Generalnego ONZ zrzesza obecnie ponad 10 000 członków z całego świata. UN Global Compact Network Poland stanowi sekretariat polskich członków UNGC oraz akcelerator programów i działań lokalnych. Agenda ONZ 2030 i Cele Zrównoważonego Rozwoju są swoistym kierunkiem działania. Przyjrzymy się jak wygląda ich realizacja na rok 2021 i co jest największym wyzwaniem z punktu widzenia aspektów środowiskowych prowadzonego biznesu.
Kamil Wyszkowski (UN Global Compact Network Poland)
|
10:25-10:55
|
BLOK STARTUPY POZYTYWNEGO WPŁYWU
Przedsiębiorczość pozytywnego wpływu to nowa fala w biznesie, która w coraz wiekszym stopniu jest wspierana przez inwestorów finansowych i społecznych, przez instytucje prywatne i publiczne. Na czym polega to zjawisko? W jaki sposób związane jest z dostępnymi technologiami? Tego dowiemy się z prezentacji kilku przykładów startupów z obszarów środowiskowych.
prof. dr hab. Bolesław Rok (Akademia Leona Koźmińskiego)
|
11:00-15:20
|
BLOK ODPOWIEDZIALNY BIZNES
Jak firmy z najważniejszych sektorów polskiej gospodarki radzą sobie z adaptacją do zmian klimatu i konsekwentnym niwelowaniem negatywnego wpływu prowadzonej działalności na ekosystem? Czym różni się podejście do społecznej odpowiedzialności biznesu wśród liderów rynkowych w sektorze bankowym, transportowym, handlowym czy farmaceutycznym? W jaki sposób liderzy rynku realizują plan zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstwa?
dr Marta Karwacka (Deloitte)
|
11:05-11:50 |
Sektor modowy:
Anna Orska, Designer (Orska)
Przemysław Feliga, SDG Project Manager (OTCF, właściciel marki 4F)
|
11:55-12:40
|
Sektor handlowy:
Marta Mikliszańska, Head of Public Affairs & Sustainability (Allegro)
Anna Gorączka, Green Officer (Żabka Polska)
Tomasz Kuliś, Właściciel (Na gramy - sklepy bez plastiku)
|
12:55-13:40
|
Sektor bankowy:
Katarzyna Teter, Menadżer ds. Społecznej Odpowiedzialności (Santander Bank Polska)
Wioletta Reimer, Dyrektor Biura Relacji Inwestorskich (Bank Pekao)
Przemysław Przybylski, Rzecznik Prasowy/Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej (Credit Agricole Bank Polska)
|
13:40-14:00 |
Przerwa |
14:05-14:35
|
Sektor transportowy:
dr Ewa Łabno-Falęcka, Dyrektor ds. Komunikacji i Relacji Zewnętrznych (Mercedes Benz Polska)
Mateusz Figaszewski, Dyrektor Działu Rozwoju Elektomobilności i Analiz Rynku (Solaris Bus & Coach)
|
14:40-15:10
|
Sektor farmaceutyczny:
Martyna Strupczewska, Kierownik ds. komunikacji zewnętrznej i CSR (Adamed)
|
15:10-15:20
|
Podsumowanie debaty w bloku biznesowym
dr Marta Karwacka (Deloitte)
|
15:25-15:55
|
BLOK ODPOWIEDZIALNY KONSUMENT
Wyniki badania Research Collective, przeprowadzonego na zlecenie CSR Consulting oraz Banku BNP Paribas w ramach partnerstwa w Kampanii 17. Celów, choć nie są zaskoczeniem, to wyraźnie pokazują, że niezbędna jest edukacja o sposobach na walkę z najważniejszymi problemami współczesnego świata. Konsumenci bowiem chcą być zaangażowani, ale potrzebują jasnych wskazówek, jak to zrobić. Czy konsumenci znają Cele Zrównoważonego Rozwoju? W które się angażują i dlaczego? Jak biznes powinien działać, co jest do zrobienia, aby świadomie włączył się w ten proces? Poznaj opinię konsumencką, by tworzyć ofertę i produkty jeszcze bardziej nastawione na zmianę otaczającej rzeczywistości.
Małgorzata Żochowska (CSR Consulting)
|
16:05-16:35
|
ZAINSPIRUJ SIĘ
Spotkanie autorskie z Dominiką Bettman (CEO Siemens Polska) i Pawłem Oksanowiczem, autorami książki "Technologiczne magnolie"
|